Monday, December 10

你们眼中的我

The Keys to Your Heart
You are attracted to those who have a split personality - cold as ice on the outside but hot as fire in the heart.

In love, you feel the most alive when your partner is patient and never willing to give up on you.

You'd like to your lover to think you are optimistic and happy.

You would be forced to break up with someone who was emotional, moody, and difficult to please.

Your ideal relationship is comforting. You crave a relationship where you always feel warmth and love.

Your risk of cheating is zero. You care about society and morality. You would never break a commitment.

You think of marriage as something precious. You'll treasure marriage and treat it as sacred.

In this moment, you think of love as commitment. Love only works when both people are totally devoted.


闲着没事就玩了玩这个测验
还蛮准的
至于说我会喜欢有双重性格的人
我就不那么sure了
外冷内热
听起来很有吸引力
不过妮子个人认为
这样的人
似乎不太适合当妮子的终身伴侣
忽远忽近只会把妮子折腾得半死
还是比较喜欢一目了然的男生
虽然和他交往也许没那么有趣
但总比每天闷着头猜来猜去好
外冷内热的男生
远观就好了
因为他能带来的杀伤力
远远超过了他的吸引力
妮子从不做赔本的投资

你们呢
你们认为
妮子会是个怎样的人
开朗 生动 哀怨 忧郁
还是
好强 自负 固执 嚣张

抑或
妮子紧闭的心门
不曾为你们打开
以至你看不见她
犹抱琵琶
半遮的面

7 comments:

  1. 参观你部落的这段时间,感觉你有感性+成熟+开朗+少少情绪化。。。这些都是女人有的特性,表示你真是女人,哈哈。。

    ReplyDelete
  2. 再加一点点,感觉你对另一半的要求有点严苛,哈哈~

    ReplyDelete
  3. 觉得那些性格跟我很像。。我是这么认为啦,不知道别人认同吗。哪里来的心理测验?我也要~看了你的部落格,觉得你是一个很有想法的人,欣赏你!^^

    ReplyDelete
  4. kukuciao~,文字上我也许算是个女人,可是言行上……哈哈!你说的没错,我对另一半的要求,还蛮苛刻的。

    肥肥,测验的link我放在你的chatbox了。谢谢你的欣赏噢,妮子感激不尽。大家一起加油吧!呵呵

    ReplyDelete
  5. 小妮子,在我想象中的你,该是一个青春洋溢,可爱爽朗的小甜甜!~ 不过,看了你的生活照,“甜”样不见了。哈哈。。取代的是女人味。。。。 妮子,继续你那豪爽的性格噢~!

    ReplyDelete
  6. 很明显,妮子是个超级好恋的一个女生..很正常!因为我也是..哈哈哈..

    ReplyDelete
  7. 紫藤花,好在有我的生活照,否则我在你心目中小甜甜的形象就很难摒弃了。好的,我会不负众望,继续保持豪爽=)

    颖,我是今年开始才变得好恋的。呵呵!好恋的人很好啊,证明他们是有自信的一群,对吧?

    ReplyDelete